Vertrek Nederland

20 augustus 2014 - Bangkok, Thailand

Gisteren was het dan eindelijk zo ver! Maanden geleden al de tickets geboekt en nu eindelijk op pad. Ook best wel spannend: Willie ging voor de eerste keer vliegen! Maar alles viel mee, al baalt ze wel dat ze haar flesje zonnebrandcreme kwijt is. Die zat nog in haar handbagage en mocht niet mee het vliegtuig in. 'Wat u eventueel kunt doen mevrouw is uw heeeeeeel dik insmeren nu. Dan heeft u er straks misschien in Thailand nog wat aan.'  Schipholonderbroekenlol ;-)

Al met al goed en veilig aangekomen in ons hotel, het gemak van de BTS ontdekt en heerlijk gegeten samen met Jeroen en Chortchip. Wat was het leuk om jullie weer te zien! En wat was het eten aroy mak mak!

Wij duiken zo ons bedje in. Het is hier 5 uur later dan in Nederland en ondertussen 23.00 uur geweest. Morgen nog een lange reisdag in de bus naar Sukhothai om vanuit daar op zondag richting Boon Lott's Elephant Sanctuary te reizen. En daar, daar gaat het echte genieten beginnen en ben ik weer op de plek waar ik mijn hart zo aan verloren heb en waar mijn moeder heel graag eens een kijkje wil gaan nemen. Ik ben benieuwd!

Liefs Marleen

1. Marijke:
    Dag lieverds,
    Veel plezier. Enne.. In Thailand hebben ze ook zonnebrandcreme, dus komt wel goed schatje. ;) haha
    XXX
  2. Griteke:
    20 augustus 2014
    Heel veel plezier, geniet ervan!
  3. Henny Boelhouwer-Veenstra:
    lieve Willie en Marleen,
    Willie heeft de vuurdoop de eerste vliegreis (en dan ook nog zo ver) goed doorstaan, had niets anders verwacht. Ik ben trots op je! Nu lekker genieten van al het moois en lekkers dat Thailand te bieden heeft en prachtig dat Willie nu met eigen ogen kan zien waar jij je hart aan hebt verpand Marleen.
    Heel veel plezier!!! Dikke kus van mij xxx
  4. Annet:
    21 augustus 2014
    Leuk om jullie belevenissen zo te kunnen volgen. Heel veel plezier toegewenst.
    Groetjes van mij.
  5. Magda:
    21 augustus 2014
    Hoi Willie en Marleen
    Moeder en Dochter hartstikke mooi lekker genieten mooi om jullie zo te volgen. groetjes magda
  6. Reina:
    22 augustus 2014
    Hoi willie en Marleen heel veel plezier en lekker genieten van dat mooie land groetjes Reina