Naam:
liefsuitthailand.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Sinds mijn bezoek aan het Elephant Nature Park in Chiang Mai in 2009 ben ik jaarlijks terug gegaan naar Thailand om me als vrijwilliger actief in te zetten in verschillende olifanten reservaten. De olifanten hebben mijn hart gestolen en de waarheid achter het gebruik van olifanten in de toeristen industrie mijn ogen geopend. Een ritje op een olifant is niet vrij van dierenleed, ook al lijkt het leuk en is het vaak een 'unieke' ervaring. Met mijn Liefs uit Thailand reisblog wil ik laten zien dat diervriendelijk olifanten toerisme bestaat. Dat het toegankelijk is voor iedereen. En dat het bovenal mooier en unieker is voor zowel mens als dier.

Liefs uit Thailand,

Marleen xxx

Over onze reis

In augustus ga ik samen met mijn moeder 2,5 week naar Thailand waar we 2 reservaten gaan bezoeken. We gaan naar Boon Lotts Elephant Sanctuary en het Elephant Nature Park waar Cho Cho vandaan komt. Tussendoor gaan we natuurlijk van al het moois in Thailand genieten en houden we jullie op de hoogte van onze reisperikelen.

The only risk is you want to go back!

Bezochte landen

Wij hebben 18 landen (8%) bezocht:

Australië, België, Cambodja, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Ierland, IJsland, Italië, Namibië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Noorwegen, Spanje, Thailand, Turkije, Zuid-Afrika, Zwitserland.