Bike4Elephants

3 februari 2017 - Chantaburi, Thailand

"Wild elephants will walk around during the night for food. You can not sleep. They break down tree, come close to car. In the morning you can see how many because of footprint. You can see baby, female, male. Yeah, because of pipi and poo you can see female or male. Female pipi and poo on same spot. Male poo behind and than much more in front pipi.....because of, well you know....the thing (maakt handgebaar ).

Beer - Thaise vrijwilligster Bring the Elephant Home

Vandaag zijn Janet en ik van Chiang Mai naar Pattaya gereisd. In Pattaya heeft Beer ons opgepikt zijn we samen met haar en cameraman Coley doorgereisd naar Chantaburi. Van olifanten en honden in een reservaat naar rubberboomplantages en hopelijk olifanten in het wild.

Wat een lange reisdag hebben we achter de rug en wat is het leuk om zoveel bekenden weer te zien! Vanavond hebben we met zijn allen een biertje gedronken en gegeten in het resort waar we verblijven. Op naar een prachtig weekend.
Morgen starten we vroeg en is het de bedoeling dat we 60 km gaan fietsen. Ik heb er zin in! En voor nu: Non lap fun dee Ka.

Liefs Marleen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sita Ketelaar:
    3 februari 2017
    Heel veel succes met de fietstocht, veel plezier en we hopen dat jullie veel wilde dieren mogen spotten, waaronder de belangrijkste de olifant natuurlijk.
    Geniet met zijn allen, toi toi toi!
    Liefs Barbara en Sita xxx
  2. Aloysius:
    3 februari 2017
    Hoop op een volgende keer dat jullie meer flesjes bier hebben in plaats van eentje

Wens jullie ook heel veel fiets plezier en hoop ook hier dat jullie veel moois gaan zien
    ‍♀️
  3. Willie:
    3 februari 2017
    Succes Marleen en zet hem op. jullie inzet is groot.....daar zal het niet aan liggen. En nu maar hopen dat je de olifanten in het wild te zien krijgt........Kus van Geert en Willie.
  4. Nel boetes:
    4 februari 2017
    Toppers, we.kunnen het niet vaak genoeg zeggen, SUCCES en STERKTE en voor jou
  5. Fred:
    4 februari 2017
    Zo leer je nog eens wat van olifanten en hun escapades!
    Weer leuk om te lezen en heel veel succes met het fietsen toppers!