Bike4Elephants

3 februari 2017 - Chantaburi, Thailand

"Wild elephants will walk around during the night for food. You can not sleep. They break down tree, come close to car. In the morning you can see how many because of footprint. You can see baby, female, male. Yeah, because of pipi and poo you can see female or male. Female pipi and poo on same spot. Male poo behind and than much more in front pipi.....because of, well you know....the thing (maakt handgebaar ).

Beer - Thaise vrijwilligster Bring the Elephant Home

Vandaag zijn Janet en ik van Chiang Mai naar Pattaya gereisd. In Pattaya heeft Beer ons opgepikt zijn we samen met haar en cameraman Coley doorgereisd naar Chantaburi. Van olifanten en honden in een reservaat naar rubberboomplantages en hopelijk olifanten in het wild.

Wat een lange reisdag hebben we achter de rug en wat is het leuk om zoveel bekenden weer te zien! Vanavond hebben we met zijn allen een biertje gedronken en gegeten in het resort waar we verblijven. Op naar een prachtig weekend.
Morgen starten we vroeg en is het de bedoeling dat we 60 km gaan fietsen. Ik heb er zin in! En voor nu: Non lap fun dee Ka.