Sukhothai Old City

24 augustus 2014 - Sukhothai, Thailand

Vrijdag hebben we de hele dag in de oude stad Sukhothai rond gebracht. Sukhothai is de oudste stad van Thailand waar tempels, ruïnes en budha's staan van zeker 700 jaar oud. Het blijft een prachtige plek om rond te fietsen en om de oudheid te ervaren van de cultuur van Thailand. En dat hebben we dan dus ook gedaan.

Zaterdag een heerlijke relax dag gehad en nu zitten we in een klein koffie shopje samen met Katherine om zo verder te rijden naar BLES.

Liefs Marleen en Willie

1. Sita Ketelaar:
    24 augustus 2014
    Zo leuk om te lezen dat jullie het naar je zin hebben. Een" avontuurlijke wandeling " gemaakt hebben haha Lekker genieten lieverds , hier gaat alles goed met de beestjes groetjes Barbara en Sita xxx
  2. Magda:
    Hallo willie en Marleen
    Fietsen is altijd wat beter dan zo lang te lopen willie is het fietsen gewend hihi zo te horen een hele ervaring heel veel plezier leuk om jullie te volgen zo. groetjes magda
  3. Willie:
    24 augustus 2014
    Zal niet meevallen, zo tussen al die ruïnes door te fietsen. Er zit toch wel een zadel op die fietsen? Je kunt er dus toch wel ergens koffie drinken. Willie blij, iedereen blij. Groetjes xxx Geert
  4. Sita Ketelaar:
    24 augustus 2014
    En Geert dan nog hopen dat ze electrische fietsen hebben, anders is die koffie dubbel zo belangrijk!
  5. Nel boetes:
    24 augustus 2014
    en Geert, Marleen maak je nog blijer met thee!!!!! en goede reis naar Bles, ouwe bekenden weer bezoeken, geweldig!!
  6. Jaap en annechien:
    Hoi Marleen en Willy,
    Leuk om jullie te volgen! Daar is het leven niet zo georganiseerd als hier!
    Maar dat ia natuurlijk ook heel fijn voor een poosje dan he, ha ha.
    Vast erg indrukwekkend wat jullie daar zien en meemaken.We lezen telkens dat het eten zo lekker is Marleen weet dat natuurlijk van de vorige bezoeken maar vindt Willy het ook lekker?
    Veel plezier en we zien uit naar jullie volgende verslag!