Lieve mam

5 september 2014 - Leeuwarden, Nederland

Lieve mam,

Ik hou ook ontzettend veel van jou en ben zo ontzettend blij met deze mooie blijvende herinnering. Ik heb genoten en vond het geweldig om dit met jou te delen. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar. Dan gaan we samen de handen uit onze mouwen steken om voor deze dieren, hoe klein soms ook, een verschil te maken. Saving one animal will not change the wordl, but will definitely change the world for that one animal.

Lieve thuisblijvers, bedankt voor jullie reacties. Het is altijd fijn om van het thuisfront berichten te krijgen als je iets aan het doen bent waar je hart ligt. En om deze verhalen te kunnen delen, betekent veel voor me. Zie ik jullie 4 oktober in Amsterdam? Dan lopen we een internationale wereldwijde mars om aandacht te vragen voor de olifanten, neushoorns en leeuwen die echt serieus met uitsterven worden bedreigt. Aandacht hiervoor creëren is toch het minste wat we kunnen doen?

Met Nori gaat het op haar eerste dag heel goed. Ze is een aanwinst, nu al :-)

Xxx Marleen

1. Carla de Haan:
    5 september 2014
    Wat fijn dat Nori en Cho Cho het goed met elkaar kunnen vinden. Ik ben er erg blij om.

Liefs Carla
  2. Nel boetes:
    5 september 2014
    WAT een fijne en waardevolle tijd!! Niemand die dit jullie kan afnemen, een klein woord of gebaar kan genoeg zijn om jullie ervaring (stiekum) te delen. Ook met Leontien en Dennis, die weten precies wat dit allemaal (voor jou) betekent!!! En wij mogen een deel met jullie meegaan via foto's en berichten!! <3 van een trotse schoonmams ;-)
  3. Magda:
    6 september 2014
    geweldig willie fijn met je dochter genoten welkom thuis,
  4. Annet:
    6 september 2014
    Wat een mooie vakantie hebben jullie gehad! Fijn dat ik mee mocht genieten.
    Liefs,
    Annet
  5. Afke Huistra:
    Dag Marleen,

Wat fijn, dat je samen met jouw moeder deze reis hebt beleefd.
    Ik heb elk bericht met belangstelling gelezen en bewonder jouw inzet voor dieren en hoop dat je hier nog lang mee door kan gaan!
    Groet, Afke Huistra
  6. Leontien:
    7 september 2014
    Wat ben je ook een schat!
  7. Henny Boelhouwer-Veenstra:
    8 september 2014