Tja......

11 januari 2017 - Bangkok, Thailand

Hallo lieve allemaal,

Vandaag zijn Janet en ik aangekomen in het warme Bangkok. Het voelt een beetje als thuiskomen; de sfeer, de geuren, de klanken, de warmte. En toch ook weer niet. Want ik kan niet wachten om morgen deze drukke stad alweer te verlaten. Thuiskomen in het mooie Thailand, maar zeker niet in het drukke Bangkok, laten we het daar maar op houden :-)

We hebben een lange reis achter de rug die niet vlekkeloos begon: op Schiphol begonnen we al met ruim een uur vertraging van onze vlucht, tas helemaal overhoop gehad bij de douana i.v.m. mijn Waka Waka, om er in Thailand (gelukkig nog op tijd) achter te komen dat ik toch echt een toeristenvisum had moeten aanvragen voor mijn 10 dagen in Australië.....Tja.....

De aanvraag is met de last minut hulp van Belinda en Brendan ingediend en nu maar duimen dat ik volgende week woensdag Down Under niet op de eerste de beste vlucht weer terug naar Bangkok wordt gezet. Dat zou echt ontzettend balen zijn.

Morgen vliegen we door naar Phuket waar we onze beste beentjes voor gaan zetten in Phuket Elephant Sanctuary en bij Soi Dog. Maar nu eerst: slapen, slapen, slapen.

Non lap fun dee ka (goodnight, sweetdreams).

X Marleen

1. Marijke:
    Hey lieverd!!

Fijn dat je er bent. Morgen maar gauw door... weg uit Bangkok, ik snap je helemaal. Hahaha.. ;) het is ook niet mijn stad.

Xxx Marijke
  2. Eline van der vorm:
    Ow brrr Bangkok....snel wegwezen en jullie ding doen! X
  3. Anna-Lynn:
    11 januari 2017
    Heel veel plezier op jullie reis! Geniet ervan!
  4. Piet:
    11 januari 2017
    Heel veel plezier op jullie (werk)vakantie enne..., een goede ..... is het halve werk he ;-).
    Groetjes
  5. Henny Boelhouwer-Veenstra:
    11 januari 2017
    Ben nog nooit in Bangkok geweest maar ik begrijp dat je daar niet te lang wilt vertoeven. Heel veel plezier. Ga jouw blog natuurlijk volgen.
    Liefs Henny
  6. Griteke:
    11 januari 2017
    Wat fijn dat ik deelgenoot mag zijn in je mooie verhalen! Heel veel plezier, lekker koese en tot horens. Tuut!
    Liefs, Griteke
  7. Danny & Marian:
    Een hele fijne (werk)vakantie gewenst!! Groetjes, Danny & Marian
  8. Willie:
    11 januari 2017
    Fijn dat je, ondanks wat strubbelingen, goed aangekomen bent in Thailand en nu maar genieten. En dat voor Aussie zal ook wel goed komen.
  9. Willie:
    11 januari 2017
    Dikke kus Marleen. Komt vast goed om naar je vrienden in Australië te gaan.
  10. Willie:
    11 januari 2017
    De eerste reactie die op mijn naam staat(Willie) is van je pa hoor.
  11. Reinie Vinke:
    12 januari 2017
    Heel veel plezier bij PES Marleen. We zijn een paar dagen geleden geweest ... en het is fantastisch!
  12. Aloysius (Wies):
    12 januari 2017
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en dat bedoel ik niet mee qua gewicht
  13. Irene:
    12 januari 2017
    Leuk blog! Ik ga je volgen! Veel plezier en ik hoop dat lekker geslapen hebt!
  14. Annet:
    Veel plezier en succes!
  15. Gerard:
    12 januari 2017
    We zijn benieuwd naar je reisverhaal.
    Gr Gerard
  16. Magda:
    13 januari 2017
    heel veel werkplezier toegewenst
    lieve groetjes van magda
  17. Piet:
    16 januari 2017
    Fijn dat alles toch goed is gekomen. Indrukwekkend verhaal. Heel veel plezier en genieten.